İşletme Giderleri Nedir?


İşletme giderleri, bir işletmenin işletilmesi ile ilgili maliyetlerdir. Masraflar, vergiden düşülebilir veya vergiden alınamaz. Ulusal vergi kanunları hangi giderlerin kesinti olarak nitelendirilebileceğini belirler, meseleyi yapmak için olağan ve gerekli olanlar gibi. İş masrafları kategorilerinden bazıları kira, ücret ve teknoloji maliyetlerini içerir. Kâr elde etmek için toplam masraflar, işten elde edilen toplam gelirden düşük olmalıdır. Benzer ve farklı konularda da içerik ajansı sizlere hazır makaleler sunar.

Birçok işletme sahibi, vergilerinin ödenmesi gerektiğinde kesintilerden yararlanmak için her yıl işletme giderlerini takip etmektedir. Örneğin, Birleşik Devletler'de federal vergi kanunları, işletme sahiplerinin ortak iş harcamalarını düşürmesine izin verir. Masraflar, işin yürütülmesi için gerekliyse ve o endüstrideki iş türüne göre sıradaysa, bir işletme sahibi bunları düşürebilir ve genel vergi yükümlülüğünü azaltabilir. Internal Revenue Service Yayın 535, işletme faaliyetleriyle ilgili giderler için kurallar ve istisnalar ile her bir vergi yılı için açılması gereken formları ayrıntılarıyla açıklamaktadır.
Her ticarette çoğu zaman bir işletme işletmesi ile ilgili benzersiz giderler bulunur, ancak birçok işletme sahipleri tarafından paylaşılan ortak işletme giderleri vardır. Başlangıç ​​olarak, cep telefonları, iş hatları ve kişisel ve iş kullanımı için kullanılan kişisel telefon hatları dahil olmak üzere telefon masrafları, birçok işletme sahibi arasında yaygın olan masraflardır. Web tasarımı, web barındırma ve pazarlama malzemeleri ile ilgili baskı maliyetleri gibi pazarlama maliyetleri de ortak iş giderleridir. Bazı işletme giderleri ortak değildir veya tüm işletme sahipleri için gerekli değildir. Örneğin, bazı girişimciler evden çalışıyorlar ve ofis alanı ya da bir binayı kiralamak için para harcamaya ihtiyaç duymuyorlar. Aynı şey, çalışanların maaşlarını ödemek zorunda olan çalışanlara ve diğer işletme sahiplerine para harcamayan yalnız girişimciler için de geçerlidir. Daha pek çok konuda makale satın almak adına makale siparişi vermeniz mümkün olacak.

Bir iş planı yazmak isteyen bazı işletme sahipleri, genellikle kendi alanlarındaki ortak giderleri araştırabilir. Harcamaları da içeren bir işletmenin çeşitli yönleriyle ilgili istatistikleri tutan devlet kurumlarının yanı sıra çok sayıda kar amacı gütmeyen ticaret dernekleri de vardır. Örneğin, ABD merkezli bir perakende ticarete başlamak isteyen bir girişimci, ABD Sayım Bürosu web sitesinde perakende sektörü için ayrıntılı bir maliyet listesi bulabilir. Bu bilgi, işletme sahibinin bazı alanlarda fazla veya eksik olduğunu ölçmek için genellikle yararlı olabilir. Gelecekteki iş planlaması ve geliştirilmesi için önemli bilgiler sağlayabilir. Daha pek çok konuda içerik ajansı ile iletişime geçerek hazır makale satın alabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SOX Denetimi nedir?

Makul Değer Ayarlaması Nedir?

İşletme Çalışma Sermayesi Nedir?